rendu kain biru ♥

mesti pelik kan npe title uh cmtu ? oke , sbnar ny aku rendu mse zaman sekolah . da 2 taon kowt tgl skolah . seriously , waktu sekolah la yg pling seronok . n if leh aku na ptah blik mse zaman sekolah aku na sgt . sbb mse sekolah ta ya pk prob , eppy jea , kwn2 pown gler2 , wt prangai gle , ponteng sekolah , ponteng kelas , lari dari cekgu disiplin . hahaa . jaat kan ?  hnestly , mmg aku nie jaat(nakal) mse kat sekolah . aku suke ponteng klas math , tiap kali kelas math jea aku pown elang . yg ta tahan ny cekgu coh penolong kelas(umie athyrah) crik aku smpai dpt . last2 aku dpt cubit free dari cekgu . sket wooo ! pna 1 ary uh ponteng sekolah ramai2 . yg tgl dalam kelas tgl bpe org jea . dari 9(mybe laa , lupe suda) org dak pompuan tgl 3 org jea lam kelas . yg len sume da kumpul dkat nan sekolah tgu time na grak . bkn pompuan jea yg g , der gax bpe org dak laki kelas iteorg yg join skali . tu yg tgl bpe org jea at lam kelas uh . cekgu kelas kami nme dea en.suhaizat atau lebih mesra lg papa suhaizat . hahaa . dea bgang jea tiap kli dtg kelas na amek kdatangan . ble dtg jea na amek kedatangan ayt dea cmnie* ary nie sape yg mati* hahaa . sempoi an ayt dea ? terbaek wookk ~ aku ta an lupe waktu sekolah , cz terlalu special -.-"

i lurve smk serendah -.-"

time SPM . tyra puteri n aku -.-"

cntik kan tudong teorg ?
ble perhimpunan jea masing2 labuh2 an tudong .
padahal cekgu mmg da attack teorg . cover baek punyer .
lepas la dari ne pkai telekong if tdong ta ckop labuh . 

hnestly , nie la wktu kami ponteng kelas . lpak at toilet e2 kebiasaan .

at ruma teorg der air terjun . best . time nie ckp na g wt stdy grup .
tp ta g pown teorg g mrayap . ble pnt snie la tmpt teorg lpk -.-"

atyhrah , da best frenz ~ 
dea nie 1 pale nan aku , dats y aku ngam nan dea .
per teorg wt mesti sme2 , ponteng , gosip2 n mcm2 laa .
siyez dea mmg best . syg kou weyh .
*tyra kou jgn na kembang lak aw . 

da la ponteng klas , leh snap2 pic ag an ? terbaek ~

miss gler at korg n time nie . sumpah ta an lupe smpai mti -.-"


No comments:

Post a Comment