my happiness ♥

ini la dea semangat aku . syg gler bhai at mamat nie . aku mmg chenta mati ah at dea . ta leyh byang edop aku law ta der dea , cz dea la yg slalu wt aku epy , dea la yg slalu support aku , dea la yg slalu pjm an bahu dea ble aku nanges , dea everything la at aku . sumpah wey aku ta na elang dea . aku ase selamat jea ble dea peluk aku . sng cite mmg aku selese la ble nan dea . luw dea takut sgt na bg aku kua naek bas , bkn naek bas jea . na kua nan membe2 pown ta dpt . tp skng dea da bg kua sndiri , asal an aku bgtau . mybe dea da phm aku bosan at uma , cz dea pown bz nan keje skng . sumpah , aku rendu at dea . skng teorg jarang2 jea jmpe . 
da lame ta spend tyme sme2 cmnie an bby ? bby pown bz nan keje . if luw tiap2 mgu kite kua , tiap2 ary kite jmpe . skng na jmpe smngu skaly pown da ssh an syg ? tp ta per , hney paham :) hney akan support bby lam ape yg bby wt . jgn risau ea syg , hney slalu at cc bby . bby nga der prob skng ent ? cowie hney ta leyh tlg bby . tp hney akn slalu ade ngn bby . hney sedie dga prob bby . hney sdey ble bby kol hney sore cm ta semangat jea . hney ta na tgk bby cdey jea . be strong ea syg :) 
sumpah , hney syg bby sgt2 . best kan dpt kua cmnie ag ? g maen gelongsor at desa waterpark , maen layang2 , maen theme park at genting . rendu nye :)
hney suke mse kite g genting . eppy gler ♥
kite da jnji na kua an 9 ary bln nie . ta sabar na tgu . hney da rendu gler at bby . cpt laa 9 ary bln . hahaa . ta sabar na tgk bby gelak , cz ble bby gelak uh la yg wat hney eppy . jmp ty ea . tc syg . i lurve u so much my prince . mmmuuuaaaaccckk ! syg bby sgt2 . 

tercipta untukku♥
Menatap indahnya senyuman diwajahmu
Membuat ku terdiam dan terpaku
Mengerti akan hadirnya cinta terindah
Saat kau peluk mesra tubuhku

Banyak kata
Yang tak mampu kuungkapkan
Kepada dirimu

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu



No comments:

Post a Comment