my wish ♥

setiap org mesti ade impian , termasuk lah aku . aku ade 3 impian . mse aku kecik dulu aku selalu nak 3 benda nie jd kenyataan . aku nak sume impian aku nie tercapai bile aq besar nnt . n skrg aku dah besar , aku akn cuba sedaya upaya aku utk penuhkan ape yg aku nak wktu kecik dlu . nak tahu ape yg aq na sgt mase aku kecik dulu ? oke , nie dea impian aku mase kecik2 dulu .

oke , nie la dea impian pertama aku . rumah atas name aku sndri . aq na rumah besar yg mcm nie . tinggi kan angan2 aku ? hahaa . tak slh kalau kte ade angan2 yg tinggi2 . mne tahu leh tercapai 1 hari nnt . kalau tak dpt besar cmnie pown ta per la . teres 2 tingkat pown jd laa . hahaaa . 

nie impian ke2 aku , aku mnat gle at kete nie . waduuhhh ! cntik banget . hahaa . nie kete yg aku nak ble aku da besar . mse kecik2 dlu aku tak pandai pilih kete2 nie . skng nie kete yg aku nak . if tak dpt kete nie , myvi pown jd laa . myvi pown cntik juga . hehee . 


mase aku kecik dulu , aku teringin na jd cm pompuan2 at ats nie . terbang sane sini . seronok jea . aku nak sgt jd stewardess nie . tp sume nie hnye mmpu jd lam mimpi aku jea . impian aku yg ke3 nie ta dpt di tunai kan . akibat aku nie ade masalah ketinggian . hahaa . nak wt cmne bkn rezeki aku . redha jea laa :)

oke , abes da , tu la impian(angan2)aku . n i hope all my wish will come true ♥ 

No comments:

Post a Comment